»Oče, nevrotična figura, ki ne najde svojega mesta v konstelacijah nasilja.«
»Njegova upodobitev nestereotipno izraža nevrotičnost, nemoč in spopadanje s čustvenimi izzivi.«
»Kritike nekaterih umetnosti sploh ni več. To ni več kriza kritike, ampak gre za čisti manko kritike.«
»Včasih jih vprašam: Kaj pa vam je danes merilo, po katerem lahko presodite, kako ste svoje delo opravili? Pa rečejo, da so to prijatelji, starši ali PR, ki ga je res ogromno, tudi prikritega.«
»Vsekakor je treba ugotoviti, da figura Josipa Vidmarja pri nas ali literarnega kritika Marcela Reich-Ranickega v Nemčiji danes ni mogoča, ampak občinstvo bo pa vselej potrebovalo nasvet nekoga, ki jih opozori na kaj dobrega. Vsaj v tej vlogi vidim kritiko tudi v prihodnosti.«
»Mladi avtorji raje objavljajo kritike v spletnih medijih, ki jih lažje delijo po družbenih omrežjih in s tem širijo glas o svojem delu. Honorarji pa so v spletnih medijih bistveno nižji kot pri tiskanih revijah.«
»Težko je obstati in biti pravi kritik. V tako majhnih državah ima to zelo slabe posledice. S kritiko se ukvarjam že 21 let.«
»Obe nagrajeni vlogi Maše Grošelj ostajata v spominu, saj sta močni in ranljivi, polnokrvni, predvsem pa iskreni.«
»To je žareča ženska energija, ki s prodorno sporočilnostjo in z množico občutij nagovarja občinstvo.«
»Ko sem se začela ukvarjati z njo, sem čutila, da bi rada skozi to vlogo nosila svoj glas v imenu vseh otrok, ki morajo tako stvar prestajati.«
»Kadar so ti vloge preveč podobne, se lahko zgodi neprijetna stvar: ne znaš jih oblikovati.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju